English

عطر و بوی بیرق امام رئوف در بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه

حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه، دل‌ها را به سوی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان پرسنل جاری ساخت.

عطر و بوی بیرق امام رئوف در بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امروز هجدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ی میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، خادمین حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در ادامه سفر خود به شهرستان امیدیه با حضور در بیمارستان با مدیر شبکه، رِئیس و کارکنان این بیمارستان دیدار کردند.

با ورود خدام حرم مطهر رضوی، فضای بیمارستان سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد. قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مدیحه سرایی توسط خدام آستان قدس رضوی چشم ها را بارانی و دل های کارکنان و همراهان را روانه مشهد الرضا نمود و شوق حضور این بزرگواران، پرسنل بیمارستان را نیز که شاهد این حضور سبز خادمین بودند بسیار تحت تاثیر قرارداد.

در این مراسم عرب زاده سرپرست شبکه بهداشت ودرمان امیدیه طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از حضور خادمین امام رضا در بیمارستان گفت: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در طول شبانه‌روز خدمات خود را به درستی ارائه نمودندو توجه ویژه و حمایت های معنوی جامعه باعث ایجاد انگیزه وانرژی فوق العاده به آنها می گردد.

گفتنی است این دیدار با حضور امام جمعه ومسئول کانون خدمت رضوی شهرستان و هیات همراه برگزار شد.

حضور خدام رضوی در بیمارستان امام رضا امیدیه

حضور خدام رضوی در بیمارستان امام رضا امیدیه

حضور خدام رضوی در بیمارستان امام رضا امیدیه

حضور خدام رضوی در بیمارستان امام رضا امیدیهحضور خدام رضوی در بیمارستان امام رضا امیدیه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه