English

ابراهیم علیزاده:

اختصاص چهار هزار میلیارد تومان برای عمران مناطق حاشیه شهر مشهد

رییس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد بیان کرد: در مناطق حاشیه شهر مشکلات زیادی وجود دارد و ساماندهی مناطق حاشیه شهر مشهد اولویت است و باید با جدیت دنبال شود.

اختصاص چهار هزار میلیارد تومان برای عمران مناطق حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم علیزاده رییس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد در خبری اعلام کرد: امسال چهار هزار میلیارد تومان از ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری مشهد به مناطق حاشیه شهر اختصاص یافته است.

علیزاده با اشاره به مشلات حاشیه کلانشهر مشهد در بحث عمرانی تصریح کرد: در مناطق حاشیه شهر مشکلات زیادی وجود دارد که تراکم بالای جمعیت و ریزدانگی بافت از آن جمله است.

رییس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد متذکر شد: از سال گذشته تغییر شیب بودجه شهرداری به سمت مناطق حاشیه شهر است، پروژه هایی نیز با کمک شورای اجتماعی محلات و ائمه جماعات این مناطق تعریف شده که پارسال ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای آنها جذب شد.

وی در ادامه تاکید کرد: امسال نیز پیش بینی می شود که تا پایان آبان ماه ۷۴۰ میلیارد تومان در این مناطق جذب شود و همچنین در تبصره های بودجه امسال شهرداری مشهد ۲۰ موضوع با محوریت حاشیه شهر لحاظ شده است.

علیزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: چرا که ساماندهی مناطق حاشیه شهر مشهد اولویت است و باید با جدیت دنبال شود و همچنین یک سوم از جمیعت سه و میلیون و ۶۰۰ هزار نفری مشهد در مناطق حاشیه ای این شهر سکونت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه