English

برگزاری جشنواره‌ ورزشی در روستای فورخورج بندرعباس

حضور پرشور خانواده‌ها در جشنواره‌ فرهنگی ورزشی روستای فورخورج از توابع مرکزی شهر بندرعباس بار دیگر اهمیت این دست جشنواره‌ها در ایجاد نشاط جمعی را برجسته کرد.

برگزاری جشنواره‌ ورزشی در روستای فورخورج بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جمعه‌ای که گذشت به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه‌ی کرامت، جشنواره‌ فرهنگی ورزشی در روستای فورخورج از توابع بخش مرکزی بندرعباس برگزار شد.
این جشنواره علی‌رغم روستایی بودن 160 نفر شرکت‌کننده در بخش مسابقات ورزشی داشت که 20 نفر در رشته طناب زنی دختران، 30 نفر در رشته‌ی روپایی با توپ فوتبال آقایان، 46 نفر در رشته‌ی پنالتی گل‌کوچک پسران، ۳۰ نفر در رشته‌ی دارت و ۲۰ نفر در رشته‌ی پنالتی بسکتبال شرکت کردند.
در این دوره از مسابقات به ترتیب محمدحسین احمدی، فاضل کمالی و مسلم دهقانی در روپایی با توپ فوتبال، رحمان احمدی، امیر بشکار و محمدحسین احمدی در پنالتی گل‌کوچک، معصومه دهقانی، امیرمحمد دهقانی، احسان دهقانی در رشته‌ی دارت، یسنا کمالی، یکتا دهقانی پور و نازنین زهرا پورفردی در طناب زنی دختران، سجاد دهقانی، سعدی دهقانی و محمدرضا دهقانی در پنالتی بسکتبال موفق به کسب عناوین برتر شدند.
گفتنی است از دیگر بخش‌های این جشنواره ورزشی برگزاری مسابقات نقاشی و همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور قریب به 500 نفر از روستانشینان بود که سمیه دهقانی، آرش ایسینی عبدالهی پور، حدیث اختیاری، طاها دهقانی و معصومه دهقانی در پیاده‌روی خانوادگی و غزل دهقانی، رزیتا دهقانی، مانیا پورفردی، فاطمه زاهری، رها دهقانی، حسام پورفردی و محمد دهقانی نیز در مسابقه نقاشی به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
در حاشیه‌ی این مسابقات در این مراسم از فرهنگیان بازنشسته، جانبازان و ایثارگران، خانواده بازیکنان فقید فوتبال و پیشکسوتان فوتبال دهه‌ی ۴۰ روستا با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
گفتنی است دهیاری، شورای اسلامی روستا، پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید بهشتی، پایگاه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا و باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان سیمرغ فورخورج از بانیان برگزاری این جشنواره ورزشی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه