English

پیش بینی دمای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان تا اواخر هفته‌ جاری

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر تا اواخر هفته جاری به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای استان پیش بینی می شود.

پیش بینی دمای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان تا اواخر هفته‌ جاری

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر هفته جاری همچنان شاهد استقرار توده هوای گرم و داغ بر روی استان خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این مدت جریان جنوبی به تناوب سبب افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی به ویژه روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه در مناطق جنوبی، غربی و مرکز استان خواهد شد.  

سبزه زاری ادامه داد: وزش باد نیز دربرخی ساعات متوسط پیش بینی می شود و تا روز دوشنبه در بعداز ظهرها افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده و خفیف در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منطقه کشاورزی اهواز با ۴۹ و ایذه با ۲۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز۴۸.۴ و حداقل ۲۷.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان ۱۲ خرداد با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر و افزایش رطوبت از روز شنبه ۱۴ تا پنجشنبه ۱۹ خرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه