English

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا:

رسیدن به نقطه مطلوب در پایبندی به اصول و ارزش هاست

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: رسیدن به نقطه مطلوب در پایبندی به اصول و ارزش هاست.

رسیدن به نقطه مطلوب در پایبندی به اصول و ارزش هاست

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تجدید میثاق کارکنان پلیس قم با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و گلباران بیت شریف حضرت امام (ره)، اظهار داشت:  قم منشاء یک اتفاق بزرگ در تاریخ ایران است و ماه خرداد نیز ماه رخداد های بزرگ در تاریخ ملت ایران است به گونه ای که آغاز این انقلاب و این پدیده‌ای کم‌نظیر در قرن بیستم با ۱۵خرداد که شناسنامه انقلاب است، شناخته می شود.

وی افزود: حماسه ای مانند فتح خرمشهر در ماه خرداد قرار دارد و این ماه مصادف با رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)  است و غم فقدان ایشان با انتخاب بجا و شایسته  شاگرد برجسته ، ممتاز و فانی در امام،  موجب استمرار ولایت  و تسلی خاطر همگان شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: این انقلاب بدون نام امام شناخته نیست، شخصیتی که در غروب تاریکی های یک ملت ظهور کرد و چون خورشیدی در آسمان ظلمانی درخشید و همه آرمان های یک ملت را در خود بروز و ظهور داد.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در برابر همه دشمنی ها و تهاجمات به چهار آمنه مومن است، پیشرفت ، عزت و آقایی این کشور برای رسیدن به نقطه مطلوب در پایبندی به اصول و ارزش ها است. 

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا بیان داشت:  اگر ملت ایران به دوران قبل از انقلاب برگردد ، یقیناً دوره سیاه تر و ذلتی بیشتر از قبل امام را تجربه خواهد کرد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در ۱۵ خرداد 42 آغاز و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست، امروز دشمن با همه قوا به جنگ میراث امام (ره) که بزرگترین آن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، آمده است و  با جنگ ترکیبی اعم از  ترور، نفوذ ، تهاجم فرهنگی، فشار به معیشت مردم، تحریم همه جانبه و فشار به زندگی ملت می خواهد که مردم را خسته و ناامید و از نظام جدا و مایوس کنند و اینجا است که امام و خلف شایسته وی فرمودند کسانی که با بیان، قلم، تبلیغات و با عمل شان القاء یاس و ناامیدی می کنند، اینها کسانی هستند که با دشمن همکاری می کنند . 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی اعلام کرد: این تحریم هوشمند و همه جانبه که از طرف دشمن بر ملت شریف ایران روا داشته شده است ، همه ما می‌دانیم که اگر از این گردنه عبور کنیم،  باید ختم استکبار و پیروزی جبهه حق را جشن بگیریم.

وی گفت :  امروز همکاران من در مجموعه عظیم انتظامی کشور مشغول مجاهدت و خدمت به مردم هستند و به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله هستند، هوشیار بوده و هر توطئه‌ دشمن را رصد می کنند و می دانند که دشمن به هیچ عنوان از دشمنی خود دست برنخواهد داشت و به راه امام و مجاهد های آن تا پیروزی  نهایی آگاه هستند و نمی گذارند امنیت کشور را در کف خیابان مختل کنند و شهدای فراجا که در جای جای کشور تقدیم نظام می شود، مدعای این مطلب است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: فرزندان این ملت دلبسته امام و مقام معظم ولایت هستند و اجازه نخواهند داد که امنیت کشور دچار خدشه شود، دشمن نمی‌تواند با تبلیغات گسترده شیطانی خود و با خلق ادبیات و مفاهیم جدید و تبلیغ پرحجم خود ما را از راه مصمم خود متزلزل و از راه امام و شهداء جدا ساخته و به اهداف شوم خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه