English

خبر خوش استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام راه‌اندازی می‌شود

استاندار ایلام پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران حوزه نفت خواستار اجرای تعهدات شرکت های بزرگ در حوزه مسئولیت های اجتماعی شد و گفت: در این راستا لازم است شرکت‌های نفتی نیز به ایفای مسئولیت های اجتماعی در ایلام توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این نشست با اشاره به مصوبه اخیر مجلس از راه‌اندازی دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام خبر داد و گفت: راه اندازی دفتر مستقل نفت و گاز در کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و پس از طی فرآیندهای قانونی این مهم به زودی محقق می شود.

وی در ادامه خواستار توجه به نیروهای بومی در پروژه های نفتی و گردش مالی پیمانکاران نفتی در استان شد.

بهرام نیا با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و نقشی که در حال حاضر در کنگره‌ی عظیم اربعین ایفا می کنند تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم عنایات ویژه ای به استان ایلام دارند بطوریکه اولین سفر استانی خود را به استان ایلام داشته‌اند.

 نماینده عالی دولت در استان با بیان این که استان ایلام ۱۱ درصد منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی کشور در اختیار دارد، تأکید کرد: از ۱۴۵ هزار بشکه تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در روز بیش از ۱۴۰ هزار بشکه آن در استان ایلام صورت می گیرد.

وی در ادامه از رایزنی برای حفر ۵ حلقه چاه جدید در منطقه تنگ بیجار برای تأمین خوراک واحدهای صنعتی پتروشیمی در استان و پارک پروپیلن در استان خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اجرای پروژه‌های جدید پتروشیمی و خصوصا پارک پروپیلن و نیاز استان به خوراک این پروژه ها اجرای این پروژه های نفتی و حفر چاههای جدید در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه ایجاد پارک پروپیلن به عنوان یکی از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان یاد کرد و گفت: این پروژه مهم در استان ۴۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه