English

استاندار ایلام:

زمین‌ های پروژه کنار گذر ایوان در اسرع وقت تملک شوند

استاندار ایلام گفت: مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و فرماندار ایوان اقدامات لازم را برای تملک زمین های واقع شده در مسیر پروژه کنار گذر ایوان انجام دهند.

زمین‌ های پروژه کنار گذر ایوان در اسرع وقت تملک شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا در نشست رفع مشکلات زمین های پروژه کنارگذر ایوان اظهار داشت: قولنامه های عادی زمین های کنار گذر ایوان برای تملک باید مورد تایید شورا و دهیاری ها قرار گیرد.

وی افزود: برای تسریع در عملیات پروژه کنار گذر ایوان باید رضایتنامه ۵۳ مالک اخذ و زمین های قرار گرفته در مسیر این پروژه تملک شود.

استاندار ایلام با تاکید بر پرداخت تمامی حق و حقوق مالکان زمین های پروژه کنار گذر ایوان گفت: از مجموع ۵۳ مالک زمین های این پروژه، ۳۳ نفر دارای قولنامه و ۲۰ نفر دارای سند اصلاحات ارضی هستند.

بهرام نیا اضافه کرد: تملک زمین هایی که سند ثبتی دارند مشکلی ندارد اما باید اقدامات لازم برای تملک زمین های که مشاع هستند با همکاری اداره ثبت اسناد، راه و شهرسازی و نظارت دادستانی و بازرسی در دستور کار قرار گیرد.

وی به مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و فرماندار ایوان دستور داد که اقدامات لازم را از فردا برای تملک زمین های واقع شده در مسیر پروژه کنار گذر ایوان اتخاذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه