English

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان:

تقویت بنیان خانواده زیربنای تحقق تمدن نوین اسلامی است

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان گفت:تقویت بنیان خانواده اسلامی ایرانی را زیربنای تحقق تمدن نوین اسلامی دانست.

تقویت بنیان خانواده زیربنای تحقق تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نرگس قربانیان در جلسه دیدار مشاوران و مسئولان امور بانوان ادارات و دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تمدن نوین اسلامی گفت: تحقق چنین امری مستلزم داشتن جامعه افرادی است که تربیت شده خانواده های غنی از فرهنگ اسلامی است.

وی تقویت بنیان خانواده اسلامی ایرانی را محور فعالیت های حوزه بانوان و خانواده فرمانداری کاشان ذکر و عنوان کرد: برای توفیق در بحث افزایش نرخ جمعیت و فرزندآوری و نجات  از چاله جمعیتی که از دغدغه های مقام معظم رهبری و از اولویت های نظام است باید باورهای اعتقادی و فرهنگ مذهبی جامعه تقویت شود وگرنه قوانین حمایتی و تسهیلات جدید به تنهایی کارساز نیست.

مسئول امور بانوان با اشاره به نقش موثر اجتماعی بانوان و عدم باور این حوزه توسط برخی از مدیران اجرایی خواستار خارج شدن حوزه بانوان و خانواده ادارات از امری تشریفاتی به بحث محوری و مطالبه گری در این خصوص شد.

قربانیان با انتقاد از ترویج شغل های کاذب در حوزه زنان،عدم پرداخت حقوق واقعی و شأن نبودن را از آسیب های آن دانست خواستار ساماندهی در این خصوص شد.

وی یادآور شد: بسیاری از بانوان به دلیل نیاز مبرم مالی به این امور روی می آورند و برخی از کارفرمایان در بکارگیری بانوان در این شغل ها استقبال می کنند که بالا بودن آستانه تحمل و کم توقع بودن بانوان و محدودیت های اجتماعی در مطالبه حقوق توسط آنان از جمله دلایل آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه