English

مدیرعامل آبفا مازندران:

برای مقابله با چالشهای کمبود آب، بهره برداری از آبهای سطحی ضروری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که با حضور استاندار و معاونینش برگزار شد، بر ضرورت استفاده از آبهای سطحی برای مقابله با چالشهای کمبود آب تأکید کرد.

برای مقابله با چالشهای کمبود آب، بهره برداری از آبهای سطحی ضروری است

به گزارش خبرگگزاری موج مازندران، در این نشست بهزاد برارزاده با اشاره به فقر منابع آبی در شرق استان مازندران اظهار داشت: باور استفاده از آب شیرین کن در شهرستان گلوگاه بسیار مشکل است اما متأسفانه فقر منابع آبی در این مناطق فراتر از تصور ما است و بنابراین باید به سمت استفاده از آبهای سطحی پیش برویم، در همین راستا خط انتقالی توسط شرکت آب منطقه ای اجرا شده و ما باید آب آشامیدنی مردم شرق استان را از طریق سد گلورد تأمین کنیم.

وی به مشکلات کمبود آب در روستاهای منطقه کلباد اشاره کرد و ادامه داد: ده روستای این بخش تحت پوشش ما نیستند و برای حل مشکلات این روستاها نیاز به اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان است که البته ما فعالیتهای خود را به صورت جزیره ای برای حل مشکلات شروع کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: برای شهرستان گلوگاه سال گذشته فقط 120 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده ولی این اعتبارات با توجه به 88 کیلومتر شبکه توزیع در این شهرستان که 18 کیلومتر آن فرسوده است، یقیناً جوابگو نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه