English

استاندار مازندران:

مازندران برای توسعه و رونق اقتصادی نیازمند تلاش های جهادی و شبانه روزی است

استاندار مازندران گفت: مازندران برای توسعه و رونق اقتصادی و همچنین تحقق ایجاد اشتغال پایدار نیازمند حضور همه جانبه مسئولان در میدان عمل و تلاش‌های جهادی است.

مازندران برای توسعه و رونق اقتصادی نیازمند تلاش های جهادی و شبانه روزی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان گلوگاه اظهار داشت: در سفر مسئولان استانی به گلوگاه برای توسعه اقتصادی این شهرستان حدود 40 مصوبه گذرانده شد که به طور حتم برای تحقق آن تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: با پشت میزنشینی مدیران نمی توان برای گره‌گشایی از مشکلات معیشتی مردم اقدام کرد بلکه باید برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان، تلاش ها جهادی باشد.

استاندار مازندران با بیان این که گردشگری و کشاورزی اولویت های اساسی توسعه گلوگاه به‌شمار می‌آید، گفت: جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی مکلف هستند به معنای واقعی زیرساخت های اقتصادی حوزه های کاری خودشان را در این شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم کنند.

وی با بیان این که آمار قابل تأمل نرخ بیکاری در گلوگاه نگران کننده است، افزود: برای رفع این چالش باید به معنای واقعی، نخبگان و افراد مؤثر پای کار بیایند و برای توسعه اقتصادی این دیار برنامه ارائه دهند.

حسینی پور تأکید کرد: بسیاری از ادارات در گلوگاه با وجود این که سالها از شهرستان شدنش می گذرد، فعالیت ندارند که این امر یکی از دلایل اساسی عقب ماندگی گلوگاه است، اما از این پس باید تمام ادارات در گلوگاه شعبه یا اداره مستقل داشته باشند.

وی با بیان این که مسئولان استان تمام قد مقابل بی‌عدالتی ها ایستادگی کنند، تصریح کرد: در روستای مصیب محله بسیاری از مردم بومی در خانه های فرسوده زندگی می کنند و دستگاه های مربوطه، مجوز بازسازی این خانه را نمی دهند، اما برخی افراد در مراتع اطراف روستا ویلا ساختند که به هیچ عنوان این رویه ها را بر نمی‌تابیم و باید در کمترین زمان ممکن این ساختمان ها تخریب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه