English

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا:

تولید انرژی در نیروگاه نکا از مرز ۵۸۸ میلیون کیلو وات ساعت گذشت

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در اردیبهشت امسال بیش از 588 میلیون و 480 هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.

تولید انرژی در نیروگاه نکا از مرز 588 میلیون کیلو وات ساعت گذشت

به گزارش خبرگزاری موج  مازندران، حسینعلی تازیکی با اعلام این خبر اظهار داشت: از این میزان تولید بالغ بر 554 میلیون و 884 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی ادامه داد: در این ماه حدود 90 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و حدود 10 درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد طوری که طی دو ماه ابتدای امسال 10.9 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: اولین تعمیرات اساسی واحد بخار بلوک سیکل ترکیبی، پنجمین تعمیرات اساسی واحد 4 بخار و نیز تعمیرات اساسی واحد یک گازی به منظور ایجاد آمادگی لازم برای فصل تابستان و پیک مصرف برق در حال انجام می باشد.

گفتنی است؛ نیروگاه شهید سلیمی نکا با 4 واحد بخار به ظرفیت هر کدام 440 مگاوات، 2 واحد گازی به ظرفیت هر یک 137.6 مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت 160 مگاوات با تأمین حدود 5 درصد برق کشور نقش مؤثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه