English

قدردانی آیت‌الله حیدری از خدمات‌رسانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان در حادثه متروپل

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن حضور در محل حادثه متروپل آبادان گفت: از مجموعه فرماندهی انتظامی که در کنار نیروهای جهادی به صورت شبانه روز مشغول خدمتگزاری هستند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

قدردانی آیت‌الله حیدری از خدمات‌رسانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان در حادثه متروپل

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: به مناسبت تقارن حادثه دلخراش ساختمان متروپل آبادان و شهادت امام صادق(ع) این روز را به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مخصوصا مردم شریف آبادان و خرمشهر که تعدادی از هموطنان در این حادثه تلخ جان باختند را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم درگذشتگان این حادثه با شهدای کربلا و شهدای سوم خرداد محشور گردند.

وی افزود: از مردم شهرستان آبادان که در مقابل این مصیبت با مقاومت، ایستادگی و صبوری در کنار خانواده‌های آن‌ها ایستادند تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مسئولان، بسیجیان، سپاه، نیروهای امدادی، وزارت کشور و به خصوص مجموعه فرماندهی انتظامی که برای ایجاد امنیت و خدمت به مردم در کنار نیروهای جهادی مشغول خدمتگزاری هستند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

آیت‌الله حیدری افزود: امیدواریم با این همت و عزم ملی که وجود دارد و پیگیری که مسئولان در کنار نیروهای جهادی مشغول خدمت هستند در کار امدادگران تسریع بیشتری حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه