English

استاندار مازندران:

بازگشایی قفل توسعه مازندران با تغییر نگاه و سیاست های اقتصادی

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سند آمایش، مازندران به عنوان یکی از مراکز مهم تولید در حوزه کشاورزی شناخته شده است، گفت: سیاست کلان دولت برای ارتقاء بخش کشاورزی استان باید به صورت دقیق مشخص شود.

بازگشایی قفل توسعه مازندران با تغییر نگاه و سیاست های اقتصادی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در نشست با هیات اعزامی دانشگاه علوم دفاعی و تحقیقات راهبردی کشور با عنوان اینکه عملیات بیت المقدس در سرنوشت کشور نقش ممتازی داشت و همه چیز را به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام کرد و ماهیت ماهوی جنگ را به سود ما دگرگون کرد، اظهار داشت: باید با تلاش جهادی و شبانه روزی در راستای توسعه و شکوفایی مازندران در بخش های مختلف به ویژه اعتلای اقتصادی و معیشتی جامعه، دین خود را به شهیدان عزیز و والامقام این مرز و بوم ادا کنیم.

استاندار مازندران با بیان این که جلسات اجرایی زیادی در زمینه توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری در طول سال های گذشته برگزار شد، ادامه داد: تصمیمات بسیاری در این زمینه ها اتخاذ شد اما مباحث مهمی همچنان ساری و جاری است که باید با جدیت دنبال شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سند آمایش، مازندران به عنوان یکی از مراکز مهم تولید در حوزه کشاورزی شناخته شده است، افزود: سیاست کلان دولت برای ارتقاء بخش کشاورزی استان باید به صورت دقیق مشخص شود.

وی با بیان این که در استان، استراتژی مشخص برای کشاورزی وجود دارد، بیان داشت: بدلیل تفاوت نگاه های ملی با استانی به این حوزه، بخش کشاورزی مازندران به شکوفایی لازم نرسید و ضرورت دارد این نگرش اصلاح شود.

حسینی پور یادآور شد: کلید اصلی باز کردن قفل توسعه استان تغییر برخی سیاست ها و نگاه ها است تا موانع مردم در تولید برداشته شود و دانشگاه علوم دفاعی می بایست عمیق تر در این حوزه ورود کند.

وی تصریح کرد: اگر بناست دانشگاه علوم دفاعی، جمع بندی لازم در حوزه مسائل توسعه ای مازندران داشته باشد، می بایست به مراکز تصمیم ساز جهت تصمیم گیری مناسب، کمک شایانی کند.

استاندار مازندران با اشاره به این که در سیاست های اجرایی کشور مسائلی نظیر بودجه و امکانات باید در حوزه اقتصادی به ویژه کشاورزی پای کار بیاید و دیده شود، گفت: اگرچه در گذشته سند آمایش کشور در مقیاس منطقه ای مورد مطالعات بسیاری قرار گرفت، اما این سند در راهبردهای اجرایی کشور دیده نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی