English

از هفته آینده؛

برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان

در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود.

برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با عبدالله سهرابی دستیار وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد. 

دستیار وزیر امور خارجه در این جلسه اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است. 

وی گفت: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بلعکس به زودی راه‌اندازی می‌شود. 

سهرابی در ادامه افزود: این خط پروازی از روز سه شنبه هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد و هر هفته در مسیر یاد شده پرواز خواهیم داشت. 

دستیار وزیر امور خارجه در پایان گفت: از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه