English

کشف ۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قم از کشف تعداد 4 دستگاه ماینر استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال به ارزش 1 میلیارد و 100میلیون ریال خبر داد.

کشف 4 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ حبیب اله منصوری متین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزلی در شهرستان قم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده حراست اداره برق استان به محل اعزام و در بازرسی از منزل موصوف تعداد 4 دستگاه ماینر را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 100میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ منصوری متین در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با سامانه 110 موضوع را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه