English

احمد مرادی در گفت‌وگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

پیگیری دغدغه‌های مردم هرمزگان در سطح ملی

«احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی رئوس مباحث نشست با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

پیگیری دغدغه‌های مردم هرمزگان در سطح ملی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روز گذشته خبری مبنی بر دیدار «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منتشر شد که برای بررسی جزئیات این دیدار گفت‌وگویی اختصاصی را با احمد مرادی ترتیب دادیم.

وی هدف اصلی از این دیدار را تأکید بر جذب نیروهای بومی در شرکت فولاد کاوه به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی این بنیاد عنوان کرد و گفت: هرمزگان با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌ی اشتغال روبه‌رو است و حق مردم استان است که بتوانند در صنایع منطقه‌ی خود مشغول به کار شوند و در اولویت جذب باشند.

مرادی استفاده از این نیروهای توانمند هرمزگانی در مدیریت‌های شرکت فولاد کاوه را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: ریاست محترم جمهور نیز بر استفاده از نیروهای بومی تأکید داشتند و در این دیدار سعی کردیم این دغدغه را با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مطرح کنیم.

وی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان همواره منشأ خیر و برکت و یاری‌ دهنده‌ی مستضعفان بوده است و ایفا مسئولیت‌های اجتماعی در روستاهای محروم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد و بندرخمیر را آقای فتاح خواستار شدم و امیدوارم به‌زودی شاهد عملی شدن وعده‌ها باشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مشارکت در ساخت کتابخانه بخش رویدر را یکی دیگر از موضوعات مطرح‌شده در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به‌عنوان خادم مردم لحظه‌ای از پیگیری حقوق و دغدغه‌های آنان در سطح ملی غافل نخواهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه