English

حسن نوری زاده:

فعالیت شرکت نفت و گاز شرق در سرخس و دفاتر آن در مشهد است

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: دوری مدیران اصلی شرکت نفت و گاز شرق در سرخس از محل خدمت با سیاستهای کلان دولت سیزدهم همخوانی ندارد.

فعالیت شرکت نفت و گاز شرق در سرخس و دفاتر آن در مشهد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس در خبری اظهار کرد: حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت و گاز شرق در این شهرستان است و استقرار ساختمان این شرکت در مشهد و دوری مدیران آن از محل خدمت موجب ایجاد نارضایی هایی در مردم شهرستان شده است.

نوری زاده در ادامه با انتقاد بر موضوع فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز سرخس در مشهد متنذکر شد: یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان انتقال ساختمان ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با ۱۸۰ نفر نیروی کادر به شهر سرخس است.

وی همچنین افزود: فعالیت تمام و کمال پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان سرخس است و برخلاف پالایشگاه، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق تنها به استقرار یک مدیر رده ششم خود در سرخس بسنده کرده است.

سرپرست فرمانداری سرخس در ادامه اضافه کرد: حال آنکه دوری مدیران اصلی شرکت از محل خدمت با سیاستهای کلان دولت سیزدهم همخوانی ندارد.

نوری زاده اضافه تصریح کرد: اکنون که مدیران ارشد این شرکت بهره بردار در شهرستان محل خدمت و فعالیت خود حضور ندارند، بسیاری توقعات و مطالبات مردم از مدیران این شرکت بر دوش مدیران بومی، محلی و فرمانداری قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری سرخس در ادامه یادآور شد: رفت و آمدهای مدیران شرکت به محل خدمت با مشکلات زیادی همراه است که خطرات تردد در جاده مشهد - سرخس را نیز باید به این مشکلات افزود.

وی همچنین اذعان کرد: می توان ساختمان مناسبی برای استقرار شرکت در سرخس ایجاد کرد و مدیران و کارکنان شرکت برای انجام ترددهای ذکر شده در قالب حق ماموریت هزینه های کلانی را بر دوش دولت بار می کنند.

نوری زاده در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: همین ترددها نیازمند امکانات خودرویی زیادی نیز هست و از طرفی واقعیت این است که بی شک دلیل استقرار این شرکت در مشهد، بحث امکانات رفاهی بیشتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی