English

حمید گلی پور خبر داد:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی در همدان/ محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان کجاست؟

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان به صورت آزمایشی و قبل از افتتاح رسمی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی در همدان/ محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان کجاست؟

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید گلی پور؛ مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان با اعلام برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان به صورت آزمایشی و قبل از افتتاح رسمی، گفت: در این نمایشگاه 130 واحد از 13 استان مختلف کشور محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

گلی پور افزود: این نمایشگاه در محل سایت جدید نمایشگاهی واقع در بلوار فرودگاه برگزار خواهد شد. سرویس‌های حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس خط واحد، تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی جهت ارائه خدمت به بازدیدکنندگان محترم هماهنگ شده است. 

وی ادامه داد: محل حرکت تاکسی‌های درون شهری به سمت سایت جدید نمایشگاهی همدان در ایستگاه تاکسی روگذر شهید همدانی (چراغ قرمز قدیم) در نظر گرفته شده است. 

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار احداث شده است. فاز اول این نمایشگاه 8 هزار متر و سایت اداری آن هزار متر مساحت دارد. همچنین 8 هزار متر فضای باز برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است. 

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان ادامه داد: احداث فاز دوم این نمایشگاه به زودی آغاز خواهد شد و به محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته، هر ساله 12 نمایشگاه برگزار شد، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در حالی که اغلب نمایشگاه‌های کشور به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه و نبود درآمد تعدیل نیرو داشتند، نمایشگاه بین المللی همدان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هر سال حداقل 12 نمایشگاه برگزار کرد و در عین حال به عنوان یکی از واحدهای برتر در رعایت پروتکل‌های کرونا از سوی ستاد کنترل و پیشگری کرونا در استان معرفی شد. 

گلی پور با تاکید بر ظرفیت موجود در همدان در عرصه گردشگری، افزود: با توجه به اینکه سایت جدید نمایشگاه بین المللی همدان تقریبا بزرگترین نمایشگاه غرب کشور است و مسیر دسترسی به مرز غربی کشور و همچنین نزدیکی به پایتخت، این پتانسیل وجود دارد که به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل شود. 

وی اعلام کرد: بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی و مواد غذایی از سوم تا هشتم خردادماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند از ساعت 16 الی 22 از نمایشگاه بازدید کنند. همچنین این نمایشگاه جمعه به صورت یکسره از 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اطلاع رسانی وجودنداشت.مبنی برتغییرمکان نمایشگاه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه