English

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

اگر (دین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می سازد.

حماسه آزادسازی خرمشهر الگویی بی نظیر از مقاومت و ایثار برای جوانان و نمادی کم نظیر از پیروزی اراده و خواستن برای همه نسل ها است، سوم خرداد مظهر الطاف خفیه الهی بود چرا که شیرمردانی با دستان خالی و با دلهایی سرشار از عشق به ولایت در برابر مظاهر کفر و ستم یعنی استکبار جهانی تا بن دندان مسلح ایستادند و بنا به سنت الهی، نصرت الهی نازل شد و خرمشهر، شهر خون و شهادت خارج از محاسبات و معادلات دشمنان آزاد شد فتح خرمشهر نماد عینی مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است. نسل انقلابی امروز نیز همچون جوانان دیروز با اتکا به ایمان و اراده با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدظله العالی» بر غم همه ی تحریم های ظالمانه، در عرصه های مختلف به ویژه تحریم های اقتصادی قله های رفیع عزت و افتخار را یکی پس از دیگری تسخیر می کنند تا کشور را در همه زمینه ها خودکفا نموده و در برابر تهدیدها و آسیب ها بیمه نمایند.

اکنون در آستانه سالروز این حماسه بزرگ و به یادماندنی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی بزرگ مردانی که در آزادسازی خرمشهر قهرمان، حماسه آفریدند، فرارسیدن روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» را به ملت قهرمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده بزرگ امداد تبریک عرض می نمایم و تردید ندارم به حول قوه الهی با میدان داری و همت نسل جوان و مومن انقلابی، خرمشهرهای اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی نیز فتح می گردد. ان شاءالله

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه