English

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز سرخون با تکیه بر کار ایرانی انجام می شود

تعویض اورفیس خط خروجی پالایشگاه گاز سرخون در طول مدت Total S/D (خاموشی کامل) با موفقیت انجام شد.

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز سرخون با تکیه بر کار ایرانی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا خلیلی مسئول امور هماهنگی و نظارت بر تولید گاز شرکت پالایش گاز سرخون قشم گفت: یکی از وظایف این واحد بررسی و پایش صحت عملکرد سیستم های اندازه گیری کمی و کیفی مبادی تولید و صادرات است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اورفیس از مهم‌ترین اجزای سیستم‌های اندازه گیری کمی و کیفی مبادی تولید و صادرات بوده، بیان کرد: بررسی صفحه اورفیس خط گاز خروجی پالایشگاه گاز سرخون در دستور کار این واحد قرار گرفته و طی بازدید از صفحه فوق، لزوم تعویض آن محرز شد. 

خلیلی گفت: طی هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران پس از انجام فرایندهای خرید و اخذ گواهینامه های ابعادسنجی و سنجش مواد از آزمایشگاه معتمد و تائید صحت تجهیز از سوی مراجع ذی‌صلاح (اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی ایران و دیسپچینگ ملی) در برنامه Total S/D پالایشگاه گاز سرخون این مهم انجام پذیرفته است.

وی اظهار داشت: نصب و راه اندازی فلوکامپیوتر جدید در آینده نزدیک و تهیه اورفیس یدک بر روی میتر ران خط خروجی پالایشگاه از دیگر اقدامات شرکت پالایش گاز سرخون و قشم بوده که واحد امور هماهنگی و نظارت بر تولید گاز این شرکت در راستای توسعه سیستم های اندازه گیری کمی و کیفی مبادی تولید گاز در حال پیگیری و تحقق این مسئله اساسی می باشد.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر تولید گاز شرکت پالایش گاز سرخون قشم در پایان یادآور شد: با برنامه ریزی دقیق و با درایت متخصصان و کارکنان توانمند این شرکت تامین و تعویض قطعات و تجهیزات و همچنین تمهیدات مورد نیاز در زمینه ارزیابی وضعیت و حفظ کارایی تجهیزات و قطعات در طول مدت Total S/D پالایشگاه گاز سرخون با موفقیت انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه