English

در بین ادارات راه و شهرسازی استان‌های کشور؛

روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حائز رتبه برتر کشوری شد

براساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.

روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حائز رتبه برتر کشوری شد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، براساس اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان ها برای سال ۱۴۰۰ و به ویژه شش ماهه دولت مردمی سیزدهم، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در تمامی بخش‌های مورد ارزیابی، رتبه نخست کشوری را کسب کرد. 

براین اساس در گردهمایی سراسری رؤسای (ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های استانی وزارت راه و شهرسازی) که همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، مطابق با بررسی گروه داوران، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست رتبه برتر را احراز کند. 

این گردهمایی با حضور مقام عالی وزارت، مسئولین شورای اطلاع رسانی دولت، معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران روابط عمومی‌های ستادی و استانی برگزار شد، در این رویداد با توجه به ارزشابی هیات داوران و کسب بالاترین امتیاز توسط روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، لوح تقدیر به حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل اعطا شد. 

 در فرآیند ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان‌ها، متغیرهایی همچون تبلیغات و انتشارات، سمعی و بصری، ارتباطات مردمی، ارتباط با رسانه و سایر موارد با ۱۰ها شاخص و سنجه به تفکیک مورد بررسی و امتیاز دهی قرار گرفته است. 

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ارزشیابی به عمل آمده از عملکرد روابط عمومی‌ها و نتایج آن اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فعالیتهای این اداره براساس برنامه عملیاتی تدوین شده انجام پذیرفت لذا ضمن شناخت و درک وضع موجود تمام همت خود را به کار بستیم تا در راستای انطباق وظایف با آیین نامه‌ها، خدماتی متمایز ارائه و حوزه ای پویا، پاسخگو و مورد اعتماد ایجاد کنیم. 

کحال زاده اذعان داشت: کسب این رتبه مرهون هدایت و پشتیبانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونت‌ها و تمامی همکاران زحمتکش در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف این اداره کل و ادارات تابعه و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه است که امیدواریم با حمایت همه جانبه همه عزیزان و مسئولین در استمرار این حرکت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیر و دستیابی به هدف والای این اداره باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: کسب عنوان برتر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور (که براساس سنجش فعالیت‌ها، میزان اطلاع رسانی، توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است)، برگرفته از تلاش، ایجاد اعتماد عمومی، امیدبخشی، پاسخگوئی و تعهد به حوزه روابط عمومی است که با بهره‌مندی از نیروهای فعال و با ارائه ایده‌های نو محقق گشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه