English

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان شفیعی

استاندار خوزستان با انتشار پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام شفیعی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان شفیعی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در پیام صادق خلیلیان خطاب به خانواده شهیدان والامقام شفیعی آمده است: خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه "حاجیه خانم مریم کلاهی" ، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، مادر شهیدان والامقام "حفیظ اله و عیدی رضا شفیعی"، موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید. این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سالها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان در پیام خود افزوده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار وی، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت می نمایم.

شهید حفیظ اله شفیعی نهم شهریور ۱۳۴۰، در شهرستان هفتکل به دنیا آمد و در بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد. همچنین شهید عیدی (رضا) شفیعی هفتم تیر ۱۳۴۲، در شهرستان گچساران به دنیا آمد و در ۱۶ اسفند ۱۳۶۳، در جبهه سومار به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه