English

با حضور مسئولان:

تالار فرهنگی و هنری نوشهر افتتاح شد

این تالار فرهنگی و هنری هر روز میزبان یکی از ارگان‌های مهم شهری است تا تجربیات خودشان را در راستای افزایش آگاهی و تجربه شهروندان ارائه کنند.

تالار فرهنگی و هنری نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، شادی حسنی معاون پژوهشی مدرسه علمیه خواهران شهرستان نوشهر اظهار داشت: معاونت پژوهش با همکاری کانون دانش آموختگان اقدام به برپایی یک طرح فرهنگی- هنری در مرکز شهر نوشهر در قالب غرفه های مشاوره، تالار تجربه و استعدادیابی و هم چنین پاسخگویی به شبهات کرده است که این طرح با همکاری خواهران پژوهشگر و مبلغه اجرا می‌شود.

همچنین مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر با اشاره به انجام طرح فرهنگی - هنری تالار تجربه با همکاری معاونت پژوهشی و کانون دانش آموختگان این مدرسه علمیه، ادامه داد: این طرح بعد از ارائه و طی مراحل اداری، موفق به دریافت بودجه جهت اجرا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و افتتاحیه آن نیز با حضور مسئولین شهرستان انجام شد.

تالار فرهنگی و هنری نوشهر - اردیبهشت 1401

راحله غلامرضائی بیان داشت: کنوانسیون حقوق بین‌المللی زنان با ادعای حمایت از زنان و برابری حقوق زن و مرد، زن را از جایگاه اصلی خود تنزل داد و حق مادر بودن را از او گرفت و با ارائه الگوهای غربی مبتذل به فروپاشی خانواده مخصوصاً خانواده‌های مسلمان کمر بسته است.

وی با بیان اینکه این مجموعه‌ها با تغییر باورهای زنان و فرهنگ و سنت اصیل اسلامی و اولویت‌های زندگی، جامعه را به ابتذال کشانده‌اند، گفت: ما به عنوان زنان انقلابی لازم است تا آرمان‌های اسلامی را مد نظر قرار دهیم تا به وضعیت آرام و متعادل انسانی برسیم چرا که اگر متخلق به آداب اسلامی شویم، به عزت و امنیت خواهیم رسید.

مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر با اشاره به نقش همسری و مادری زنان در بُعد خانوادگی، تصریح کرد: این بعد از مسائل زنان بسیار مهم و ارزشمند است چرا که هم ترغیب کننده شناخت و ساخت بعد فردی است و هم با تعالی آن، جامعه به تکامل و ثبات خواهد رسید.

گفتنی است؛ علاوه بر برنامه‌های جاری؛ این تالار فرهنگی و هنری هر روز میزبان یکی از ارگان‌های مهم شهری است تا تجربیات خودشان را در راستای افزایش آگاهی و تجربه شهروندان ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه