English

حمیدرضا حیدری:

خبر آزاد شدن واردات خودرو، نرخ خودرو در بازار مشهد را شکست

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد بیان کرد: صدور مجوز دولت مبنی بر آزادسازی واردات خودرو، بهترین تصمیمی بود که برای تعادل بازار خودرو گرفته شد.

خبر آزاد شدن واردات خودرو، نرخ خودرو در بازار مشهد را شکست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا حیدری رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در خبری اعلام کرد: خبر آزاد شدن واردات خودرو باعث شکسته شدن حباب قیمتی و نزولی شدن نرخ خودروها در بازار مشهد شده است.

حیدری در ادامه اضافه کرد: قطع واردات خودرو و انحصاری شدن تولید و عرضه آن برای خودروسازان ایرانی از یک سو و انجام نشدن به موقع تعهدات خودروسازان در عرضه کالا از سوی دیگر، باعث بالا رفتن قیمتها و افت کیفیت تولیدات داخلی شده بود.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد متذکر شد: صدور مجوز دولت مبنی بر آزادسازی واردات خودرو، بهترین تصمیمی بود که برای تعادل بازار خودرو گرفته شد و این موضوع روند افزایشی قیمتها را در بازار انحصاری خودرو کشور شکست.

وی همچنین یادآور شد: هم اینک قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار مشهد روند نزولی به خود گرفته است، اما بازار معاملات به شدت راکد است زیرا خریداران و فروشندگان به دنبال ثبات وضعیت هستند تا از ضرر خود پیشگیری کنند.

حیدری اظهار کرد: سامانه ای هم که برای خرید خودرو طراحی شده، عرضه محدودی دارد و شامل هر فردی نمی شود، اما مجاز شدن واردات خودرو از شهریورماه، بازار این کالا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و علاوه بر اینکه دیگر بازار با کمبود خودرو مواجه نخواهد شد، قیمتها هم به تعادل خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه