English

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران با حضور معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد یزد

در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل از خانواده شهیدان یدالله و غلامرضا دهقان هراتی توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد انجام شد.

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران با حضور معاون آموزش های عمومی و مهارتی  دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، معاون آموزش های عمومی و مهارتی و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما دانشگاه آزاد یزد به همراه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور در منزل شهیدان یدالله و غلامرضا دهقان هراتی با خانواده و مادر این دو شهید دیدار و گفت‌ و گو ‌کردند.

 

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، سید علی المدرسی معاونت آموزش های عمومی و مهارتی و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما دانشگاه آزاد یزد در حاشیه این مراسم ضمن ضرورت تکریم خانواده شهداو ایثارگران گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، افتخاری بزرگ و رسالتی مهم بر دوش مردم و مسئولان است.

 المدرسی افزود: این خانواده های ایثارگر به عنوان الگوی ارزشمند در جامعه اسلامی شایسته تکریم و احترام هستند.

وی تبیین کرد: شهدا و ایثارگران با بذل جان خویش اقتدار وعزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده وموجب شکست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

در این دیدار که به همت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مرکز دانشگاهی خاتم صورت پذیرفت، علیرضا پاک‌نیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاتم، سرهنگ عباس باقری فرمانده سپاه ناحیه خاتم، محمدحسین شکیبا مدیر آموزش و پرورش خاتم، دکتر حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم، رضا مسرور مسئول حراست سما و خانم حکمت مدیریت آموزش ابتدایی سمای استان یزد نیز حضور داشتند و با اهدای لوح و هدیه از مادر مکرمه شهیدان یدالله و غلامرضا دهقان هراتی دلجویی شد.

این دو برادر با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ، درس شرافت و جوانمردی را در مکتب اهل و بیت (ع) آموخته و در کلاس ایثار زمزمه کنند و آیات الهی و احکام دین را با ذره ذره وجودشان عجین کرده بود وبه دشمنان میهن اسلامی این مسئله آموختند که سزای تجاوز به بیشه ی شیران و میهن غیور مردان ، خواری و هلاکت است.

شهید یدالله دهقان هراتی متولد سال ۱۳۴۳ در مرحله دوم عملیات کربلای پنج و شهید غلام رضا دهقان هراتی متولد سال ۱۳۴۶ در عملیات بدر به فیض شهادت نایل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه