English

طی عملیاتی با همکاری مرزبانان بوشهر؛

توقیف کشتی حامل بیش از ۵۰۰هزار لیتر گازوئیل در مرزهای آبی غرب هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف کشتی حامل بیش از ۵۰۰هزار لیترگازوئیل در مرزهای آبی غرب هرمزگان خبرداد

توقیف کشتی حامل بیش از ۵۰۰هزار لیتر گازوئیل در مرزهای آبی غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه‌ دریابانی بندرلنگه طی عملیاتی در حوزه استحفاظی، با همکاری  اطلاعاتی مرزبانان بوشهر  موفق به شناسایی یک فروند کشتی حامل سوخت قاچاق که قصد جابه جایی محموله سوخت قاچاق به صورت کلان در شرق جزیره مارو را داشتند شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه بی امان با قاچاقچیان ، در سراسر نوار مرزی استان افزود: مرزبانان پس از ورود به کشتی در بازرسی از شناور، توانستند ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و در همین رابطه هفت قاچاقچی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده ‌بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان  در خاتمه با بیان خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه