English

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ولی‌اله نصر به مناسبت روز روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام مدیر کل بهزیستی استان اصفهان بدین شرح است:

مدیران و کارکنان روابط عمومی یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های ارتباط در جامعه، می‌باشند به طوری که می‌توان گفت توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی، توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را در پی دارد.

توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها در همه نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود. روابط عمومی هنر برقراری ارتباط و به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

در سال‌های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی سازمان‌های مختلف هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می‌رود و همانطور که محرز است با پیگیری‌ها و تلاش مجدانه دست‌اندرکاران روابط عمومی بهزیستی استان، این مهم بیش از گذشته نمود پیدا کرده است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

اینجانب فرارسیدن ۲۷  اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و عزت روزافزونتان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر ولی‌اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه