English

تبیین مکتب امام راحل در ۳۰۰ مسجد قم

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم از تبیین مکتب امام راحل در ۳۰۰ مسجد قم خبرداد.

تبیین مکتب امام راحل در ۳۰۰ مسجد قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام حسن علیمحمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد در سالن جلسه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: بهترین گفتمان‌سازی در قالب جهاد تبیین، معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل است.

وی ادامه داد: همزمان با سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام قرار است تا در ۳۰۰ مسجد قم به صورت متمرکز به این موضوع پرداخته شود، و روحانیان و مبلغانی را نیز به مساجد اعزام خواهیم کرد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قم بیان داشت: در این خصوص یک محتوایی نیز در قالب پرده‌خوانی به صورت نرم‌افزار در دست تهیه است.

علیمحمدی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و معرفتی که برای ایام سالگرد حضرت امام تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: در موضوع تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همچنین در بوستان‌ها و مراکز پرتجمع، مبلغان تخصصی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه به همت روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بروشوری برای معرفی ابعاد شخصیتی امام، تهیه و توزیع می‌شود گفت: عمده برنامه‌های این ایام با رویکرد نسل جوان و در قالب‌های نوین، جذاب و مخاطب پسند می‌باشد.

وی در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های مادران خمینی پرور را از برنامه‌های این ایام ذکر کرد و گفت: این نشست‌ها با هدف آشنایی مادران جوان با سیره زندگی مادر حضرت امام طراحی شده است. 

علیمحمدی  بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های جهاد تبیین با رویکرد مکتب حضرت امام در برخی مساجد شاخص استان، و برگزاری کارگاه‌های تخصصی امام خمینی شناسی از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به شمار می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی