English

امیر دلداری:

نزولی شدن قیمت گوشت مرغ در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد اما از این نرخ در بازار چندان استقبالی نشد.

نزولی شدن قیمت گوشت مرغ در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: قیمت گوشت‌مرغ کشتار روز امروز در بازار مشهد روند نزولی به خود گرفته و تا ۱۶ هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش داشته است.

دلداری در ادامه این خبر اضافه کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز بعد از حذف ارز ترجیحی و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد اما از این نرخ در بازار چندان استقبالی نشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تصریح کرد: از آنجا که طی چند روز گذشته تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار مشهد بیشتر از تقاضا بوده و رکود حاکم شده است، عرضه‌کنندگان قیمت مرغ را کاهش داده‌اند و هم‌اینک هر کیلوگرم گوشت مرغ به ۴۳ هزار تومان رسیده است.

دلداری در خاتمه اظهار کرد: وضعیت تولید و عرضه تخم‌مرغ در بازار نیز مطلوب دانست و هرچند قیمت تخم‌مرغ کاهشی نداشته است اما میزان تولید این کالا زیاد بوده و امید به افت قیمتی آن وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه