English

۱۰۷ پروژه مخابراتی و همراه اول در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسند

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: 107 پروژه مخابراتی و همراه اول در استان با اعتباری بالغ بر 628 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

107 پروژه مخابراتی و همراه اول در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: همزمان با هفته ارتباطات 107پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر 628 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسند.

وی افزود: طرح‌های یاد شده در حوزه همراه اول شامل احداث یک سایت جدید، ارتقاء 56 تکنولوژی، جابجایی 1 سایت و افزایش سکتور در 2 سایت و تعویض دکل 4 سایت در استان می باشد.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: تاسیس، توسعه و یا جایگزینی کافونوری به جای سوییچ در 14 مرکز، اجرای فیبرنوری و شبکه کابل مسی در مراکز، توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان  از پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات می‌باشد.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستان های ابرکوه ، تفت و یزد به میزان 288 پورت، نصب سوییچ دیتا برای 4 مرکز و توسعه پورت اترنت دیتا و همچنین ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی  در 2سایت BTS و 5 مورد در ایستگاه های استانی را از دیگر طرح‌های این هفته بر شمرد.

وی تصریح کرد: 290 طرح مخابراتی از هفته ارتباطات سال 1400 تا هفته ارتباطات امسال با سرمایه گذاری بالغ بر 1202 میلیارد ریال در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه