English

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان ایلام:

اردوهای طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان آغاز شد

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار موج گفت: با توجه به عنایت ویژه مسئول امور طلاب در مرکز به استان ایلام، اردوهای طلاب مجرد و اساتید و مدارس علمیه تمام شهرستان‌های استان آغاز شد.

اردوهای طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان آغاز شد

یونس گلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، با بیان اینکه اولین کاروان طلاب ۲۲ اردیبهشت به مشهد مقدس اعزام شده اضافه کرد: طی روز گذشته دومین کاروان طلاب و دانش‌آموختگان به مشهد مقدس اعزام شده است.

وی اضافه کرد: ظرف ده روز آینده تمامی مدارس حوزوی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

گلی با تقدیر از مسئولین حوزه‌های علمیه استان گفت: مدیران حوزه‌های علمیه اقدامات هماهنگی و اعزام طلاب را برعهده داشتند و خوشبختانه مسئول امور طلاب در مرکز هزینه‌ این اردوها را تامین کرده‌اند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مسافت بالای استان ایلام از مناطق زیارتی کشور سبب شده سفرهای زیارتی هزینه‌بر باشد و همین امر سبب شده برخی از طلاب مدت‌ها نتوانند به سفرهای زیارتی مشرف شوند.

وی به تقویت روحیه طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به واسطه برگزاری چنین اردوهای زیارتی اشاره کرد و گفت: بدون‌شک برگزاری این اردوها به کاهش فشارهای روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا طی سال‌های گذشته و افزایش الفت و دوستی بین طلاب و روحانیون منجر می‌شود.

گلی در پایان با اشاره به محرومیت استان ایلام که لزوم توجه به این استان را دوچندان می‌کند خاطرنشان کرد: با توجه به نبود منابع پایدار، موقوفات و... ضروری است مسئولان حوزه‌های علمیه کشور به‌صورت ویژه این استان را در زمینه اردوهای زیارتی که تاثیر بسزایی در افزایش روحیه طلاب دارد مورد عنایت قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه