English

علی اکبر نصری:

تشکیل ۲۴۵ پرونده تخلف نانوایی شهر مشهد در ۴۵۰ مورد بازرسی

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: از مجموع پرونده های تشکیل شده تا روز گذشته ۵۷ نانوایی متخلف مهر و موم شدند و پلمپ ۴۰ نانوایی دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته‌ است.

تشکیل ۲۴۵ پرونده تخلف نانوایی شهر مشهد در ۴۵۰ مورد بازرسی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر نصری رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۴۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد ریال برای نانوایی های مشهد تشکیل‌ شده است.

نصری در ادامه این خبر با اشاره به تعداد بازرسیهای انجام شده درسال جاری اظهار کرد: این تعداد پرونده تخلف در پی انجام ۴۵۰ مورد گشت بازرسی از ابتدای امسال تا کنون انجام شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ادامه داد: با تغییرات قیمت گندم و به‌تبع آن افزایش قیمت آرد در کشور، شاهد بروز تخلفات گسترده در نانوایی‌های سطح شهر مشهد بودیم و برخی نانوایی‌ها سهمیه آرد خود را در بازار آزاد عرضه و  برخی مبادرت به کم کردن وزن چانه‌ها و گران کردن نان کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به تعداد نانوایی های متخلف اضافه کرد: از مجموع ۲۴۵ پرونده تشکیل شده در نهایت تا روز گذشته ۵۷ نانوایی متخلف مهر و موم شدند و پلمپ ۴۰ نانوایی دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته‌ است.

نصری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: بیشتر تخلفات به ترتیب گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن بهداشت، نصب نکردن نرخ نامه ، رعایت نکردن ساعات کار و ایام تعطیل‌ بوده است و کم‌فروشی و گران‌فروشی در صدر تخلفات نانوایی‌ های شهر مشهد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه