English

غزیعلی:

ایمن‌سازی محور اهواز – خرمشهر تا پیش از اربعین باید انجام شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در این راهپیمایی بزرگ، ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر که به پایانه مرزی شلمچه منتهی می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

ایمن‌سازی محور اهواز – خرمشهر تا پیش از اربعین باید انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، فواد غزیعلی در سومین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که امروز، ۲۰ اردیبهشت ماه با دستور کار بهسازی و ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و پیش بینی حضور ۵ میلیون زائر در این راهپیمایی بزرگ، ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر که به پایانه مرزی شلمچه منتهی می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: استان خوزستان از دو پایانه مرزی برخوردار است و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد ترددهای ما درون استانی بوده و باقی ترددها برون استانی هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: تعریض محور اهواز - خرمشهر در بازه زمانی طولانی مدت امکان پذیر است اما در کوتاه مدت می‌توان با همکاری شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این محور، ایمنی قابل توجهی را در آن ایجاد و ضعف‌های موجود در این محور را تا اربعین حسینی (ع) مرتفع کرد.

غزیعلی با بیان اینکه تنها یک دستگاه اجرایی خاص، متولی اربعین حسینی (ع) نیست، عنوان کرد: نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در محور اهواز - خرمشهر برای مرتفع کردن مشکلات این محور همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در محور اهواز - خرمهشر تمام ظرفیت خود را برای ایمن‌سازی این محور بکار گیرند تا در اربعین حسینی (ع) امسال کمترین تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه