English

معزی خبر داد:

لزوم تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان در خوزستان

معاون سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خواستار تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان استان شد.

لزوم تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، محمود معزی در آیین نواختن زنگ سلامت که امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در دبستان گلدشت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سلامت مهمترین و محوری‌ترین شاخص توسعه است و در آموزش و پرورش نیز سلامت دانش‌آموزان محور اصلی است. از همکاران و دانش‌آموزانی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده‌اند، خواهش می‌کنم که واکسیناسیون را کامل کنند تا شاهد ریشه‌کن شدن ویروس و ارتقای سطح سلامت باشیم.

وی ادامه داد: امسال شعار هفته سلامت، "سلامت ما، سلامت سیاره ما" انتخاب شده است یعنی اگر ما سلامت باشیم سیاره نیز سلامت خواهد بود؛ البته در این رابطه سلامت محیط، خانه، خانواده و مدرسه نیز ملاک است.

معاون سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه همه اتفاقاتی که در محیط می‌افتد ماحصل کارهای ما است، گفت: اگر از اهمیت تفکیک زباله صحبت می‌شود به این معنا است که در خانه باید زباله‌های تر و خشک را از هم جدا کرد تا محیط زیست سالم بماند. اگر درباره ضررهای دخانیات صحبت می‌شود به این دلیل است که برای سلامتی بدن ما بد است.

معزی با بیان این‌که سلامتی باید به کل جامعه تسری پیدا کند، ادامه داد: باید مواد غذایی خوب و باکیفیت در دسترس شهروندان قرار گیرد و مصرف شود که تامین آن وظیفه دولتمردان است. توجه به پیشگیری از بیماری و استفاده از مواد غذایی باکیفیت بسیار مهم است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما سفیران سلامت هستید و علاوه بر اینکه باید مراقب سلامتی خود باشید، باید مراقب سلامتی خانواده و محیط نیز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه