English

از شایعه تا واقعیت یک موضوع در مورد معاونت پسماند شهرداری دزفول/ ناراحتی کارگران از فرد شایعه ساز

نماینده کارگران پسماند در مورد متن و حاشیه عکس پخش شده در فضای مجازی گفت: با دیدن این شایعه کذب ، نیروهای پسماند خیلی ناراحت شدندچرا که خدمات تیم پسماند را زیر سوال برد.

از شایعه تا واقعیت یک موضوع در مورد معاونت پسماند شهرداری دزفول/ ناراحتی کارگران از فرد شایعه ساز

در پی انتشار یک شایعه در مورد معاونت پسماند شهرداری دزفول ، نماینده  کارگران پسماند طی یک گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان گفت: روز گذشته باتوجه به اجرای طرح محله به محله در کوی مدرس(ره) و تقسیم کارگران در خیابان ها جهت لایروبی مهندس کناری زاده و مهندس حلیم زاده حضور میدانی را بر مدیریت از پشت میز ترجیح داده و پا به پای ما در خیابان ها با نظارت جدی پیگیر اجرای کار به نحو احسنت بودند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند ضمن پیگیری کار با تقدیر و تشکر در محل به ما روحیه داده و باعث ایجاد انگیزه کاری در ما میشود، گفت: در حال حاظر خدارو شکر با مدیریت جدید و انقلابی آقای کناری زاده حقوق ،مزایا،و عیدی و سنوات را سر موقع دریافت میکنیم.

وی بیان کرد: یک سال پیش زیر نظر خدمات شهرداری بودیم، نه حقوق و پرداخت به موقع داشتیم و نه لوازم کاری خوبی در اختیار ما میگذاشتند ولی خدا رو شکر امسال با مدیریت صحیح و میدانی آقای کناری زاده ، روحیه به تیم کاری پسماند برگشته است و حقوق ها سر موقع پرداخت میشوند.

وی با بیا اینکه ماجرای عکس و شایعه دیروز کذب محض بود، گفت: آقای کناری زاده و معاونش ما را کنار هم جمع کردند و با چند دقیقه صحبت باعث دلگرمی بچه ها شدند و خط مشی کار را بیان کردند و در آخر با یک پذیرایی مختصر تقسیم کار و وظایف را انجام دادند.

وی با بیان اینکه متن و عکس پخش شده باعث دلخوری کارگران پسماند شده، گفت: با توجه به اینکه لایروبی هر خیابان را یک نفر عهده دار بود بنده درحال کار بودم که رئیس پسماند شهرداری و معاونش جهت خدا قوت و ایجاد روحیه کنار من آمدند و با این کار روحیه من چند برابر شد که در همین حین یک ماشین اقدام به گرفتن عکسی کرد که این امر ناصحیح باعث ایجاد یک شبهه و تشویش اذعان عمومی شد و موجب ناراحتی کارگران پسماند شهرداری دزفول شد.

کناری زاده مدیر پسماند شهرداری دزفول در این رابطه طی یک گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان گفت: طرح پاک سازی محله به محله در دزفول آغاز شده که اولویت شروع از کوی شهید مدرس(ره) و طالقانی و زیباشهر است.

کناری زاده افزود: در راستای طرح مذکور ۲۰ نفر نیروی لایروب بعلاوه تعداد زیادی دستگاه آبپاش و بیل و خاور در کوی شهید مدرس(ره) مشغول فعالیت بودند.

وی ادامه داد: در اول کار آنها را جمع کردیم و از آنها تقدیر و تشکر به عمل آوردیم و با یک پذیرایی مختصر کار را شروع کردیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای تقسیم کار هر خیابان را یک نفر لایروبی میکند ترجیح دادم به جای ماندن پشت میز و اداره کردن موضوع از دفتر مدیریت در میان کارگرانم باشم تا هم شاهد و هم قدردان زحماتشان باشم

کریم مهرابی راد مدیر دفتر تسهلگری کوی شهید مدرس(ره) در واکنش به این شایعه گفت: این یک شبهه و حاشیه ای کذب بیشتر نیست ،چون بنده آقای کناری زاده را میشناسم و او یک مدیر لایق و مردمی است.

مهرابی راد افزود: این عکس به ناخداگاه اجهاف در حق کارگران مظلوم پسماند است چراکه مدیری که میدان را به پشت میز ترجیح داد باید حمایت شود نه اینکه روحیه او را با انتشار اخبار کذب خراب کرده و با این کار در اصل به کارگران ضربه وارد شود.

مهرابی راد در آخر از مردم خواست که اخبار موثق را از منابع رسمی دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه