English

سیدحامد عاملی خبر داد:

ضرورت تدوین برنامه منسجم برای ارتقای وضعیت آموزشی استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تدوین برنامه ارتقای وضعیت آموزشی استان به ‌صورت منسجم و بدون پراکنده‌کاری اقدامی ضروری است.

ضرورت تدوین برنامه منسجم برای ارتقای وضعیت آموزشی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین تکریم مقام معلم و تقدیر از معلمان نمونه گفت: تدوین برنامه ارتقای وضعیت آموزشی استان اردبیل به‌صورت منسجم و بدون پراکنده‌کاری و با استفاده از دیدگاه‌های صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت، اقدامی ضروری است.

وی افزود: با توجه به مقام و جایگاه معلم به‌عنوان فرد ایثارگر و دلسوز برای رشد و تعالی نسل آینده، رفع مشکلات معیشتی این قشر باید مورد توجه قرار گیرد که در این راستا دولت رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار دارد و به‌دنبال حل این مسئله است.

استاندارد اردبیل بیان کرد: وجود برخی مشکلات اقتصادی که منجر به افت وضعیت معیشتی نیز می‌شود، ناشی از عدم استفاده بهینه و بر اساس علم و تکنولوژی از ظرفیت‌های استان اردبیل است.

عاملی گفت: توجه به علمی کردن کشاورزی، ایجاد زنجیره تولیدات ثروت‌آفرین و استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل برای ارتقای وضعیت اقتصادی استان، از جمله اهداف و برنامه‌های تحولی است.

او بیان کرد: باید از هم‌اکنون برای آینده فرزندان و کاهش مشکلات آنان تلاش‌های اساسی صورت گیرد تا اقدامات تحول‌آفرین امروز، موجب بالندگی نسل آینده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه