English

در اجرای مرحله دوم طرح رعد؛

دستگیری ۲۸سارق و معتاد متجاهر در کیش

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ۲۸ سارق و معتاد متجاهر در اجرای مرحله دوم طرح رعد در این جزیره دستگیر شدند.

دستگیری ۲۸سارق و معتاد متجاهر در کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ سید مسعود میرحسینی صبح امروز رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و کسب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی با هدف مهار سرقت‌های خرد و جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۳نفر از سارقان شناسایی و دستگیر و برای انجام مراحل قضایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ میرحسینی گفت: ۱۴ کپسول گاز، هشت دستگاه موتور شارژی، ۹ دستگاه پمپ آب و مقادیر قابل توجهی وجه نقد و لوازم منزل در جریان دستگیری سارقان کشف و به مال باختگان تحویل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: در اجرای طرح و به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ۴۸نفر از اخلال‌گران در نظم دستگیر شدند که از بین آنان ۱۵ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و برای مراحل ترک به کمپ ترک اعتیاد خارج از جزیره کیش معرفی و اعزام شدند.

وی گفت: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رعد برخورد با هنجارشکنان، سارقان، فروشندگان مواد مخدر را در نقاط مختلف جزیره کیش به ویژه بوستان ها، تفرجگاه‌ها در دستور کار دارد و ساکنان جزیره کیش می‌توانند گزارش‌های خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه