English

تشکل ها در رونق تولیدات دامی نقش دارند

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: تشکل ها در رونق تولیدات دامی نقش دارند.

تشکل ها در رونق تولیدات دامی نقش دارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا حاجی رضا در دیدار با جمعی از دامداران استان با اشاره به اینکه تشکل ها در رونق تولیدات دامی نقش دارند، اظهار کرد: در تلاشیم مشکلات را با ارتباط و تعامل مستمر با تشکل ها به نفع جامعه و مردم برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات بخش دام را پیگیری می کنیم، مطرح کرد: در مجموعه جهاد کشاورزی یکی از وظایف برطرف کردن مشکلات دامداران است و تلاشمان را خواهیم کرد برحسب وظیفه مسوولیتی که قبول کردیم را به سرانجام برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: اهمیت استان قم در بخش کشاورزی و دام بر کسی پوشیده نیست و کشاورزی استان با دام و طیور در کشور شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه در سرمایه گذاری عظیمی که در بخش دام استان قم انجام شده باید محافظت صورت گیرد، بیان کرد: اگر تولید و زحمات شما دامداران نباشد امنیت غذایی به خطر می افتد و شما با تمام وجود در حال مقاومت هستید با وجود مشکلات موجود در جنگ اقتصادی.

حاجی رضا با اشاره به اینکه تلاش لازم در راستای معرفی ظرفیت های پرورش دام استان قم به مسئولان کشوری و استانی صورت گرفته است، عنوان کرد: همچنین سعی کردیم به منظور حصول نتایج مطلوب در جلسات مدیران کشوری مطالبات دامداران را مطرح کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه