English

سید محمد اعتماد خبر داد:

آغاز فعالیت شبانه روزی ۱۲ نانوایی در شهر اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: در راستای خدمات رسانی مناسب به مردم و برطرف کردن دغدغه هایشان در مورد تهیه نان فعالیت ۱۲ نانوایی در شهر اردبیل شبانه روزی شد.

آغاز فعالیت شبانه روزی 12 نانوایی در شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید محمد اعتماد ، فرماندار اردبیل گفت: آرد مورد نیاز این نانوایی تامین شده است تا در خدمات رسانی به مردم مشکل نداشته باشند.

وی افزود: بعد از ابلاغ مصوبه دولت در خصوص سهمیه بندی آرد نظارت ها بر نانوایی ها شهرستان اردبیل تشدید شد و در این نظارت ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم فروشی، فروش غیر مجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور دستگاه های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: خواهشمندیم مردم شریف شهرستان  اردبیل نیز با توجه به نیاز خود نان تهیه کنند تا در دسترسی همگان به نان مشکل وجود نداشته باشند و همچنین در صورت مشاهده تخلفات در نانوایی ها به دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

اعتماد دسترسی راحت مردم به نان و ارتقای کیفیت نان را اولویت اساسی در شهرستان عنوان کرد و گفت: در این زمینه با جدیت پی گیر رفع مشکلات هستیم.

او می گوید: با نانواهای متخلف طبق قانون برخورد می شود و نانوایی های که خدمات رسانی مناسب و نان با کیفیت به مردم ارائه کنند مورد تشویق قرار می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه