English

مهدی اله‌پور:

هوای ناسالم و وضعیت هشدار برای مشهد

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: رار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان محسوب می‌شود.

هوای ناسالم و وضعیت هشدار برای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در پی افزایش آلاینده‌ها، کیفیت هوای مشهد در روز هجدهم اردیبهشت ماه در وضعیت هشدار قرار گرفت.

اله‌پور در ادامه این خبر با اشاره به شاخص هوای امروز کلانشهر مشهد تصریح کرد: شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۰۳ ای.کیو.آی و نشانگر هوای ناسالم و وضعیت هشدار است.

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اضافه کرد: هم اکنون کیفیت هوا در مناطق سمزقند، خیام شمالی، شهید کریمی، امامیه، چمن ، تقی‌آباد و رسالت در وضعیت هشدار و آلوده و در۱۶ منطقه دیگر این شهر در وضعیت سالم است.

وی متذکر شد: روزانه افزون بر یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد رفت و آمد می‌کنند و شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای کلانشهر مشهد ایفا کنند.

اله‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه