English

احمد مرادی وعده داد؛

پیگیری برای تکمیل باند دوم محور کهورستان-لار

وقوع حوادث متعدد در محور کهورستان-لار سبب شد تا جمعی از معتمدین شهر بندرعباس به دیدار احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بروند و این مطالبه را مطرح کنند.

پیگیری برای تکمیل باند دوم محور کهورستان-لار

به گزارش خبرگزاری موج، امسال تاکنون ده ها تصادف مرگبار در محور کهورستان-لار به وقوع پیوسته است که ضرورت توجه به ایمنی این محور را برجسته می‌کند.

مسئولان باید هر چه سریع‌تر به فکر کنترل مسیرهای پرتردد و بهسازی راه‌های استان باشند؛ موضوعی که سبب شد تا جمعی از معتمدین شهر بندرعباس به دیدار احمدمرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بروند و مطالبه‌ی اصلاح و تکمیل باند دوم محور کهورستان به لار را مطرح کنند.

گفتنی است عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر از احداث باند جدید تکمیل شده و در دست بهره‌برداری است و عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی نیز به طول هشت کیلومتر انجام شده است.

بنا بر آخرین آمار منتشر شده این پروژه پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی داشته و در مرحله اجرایی قرارداد قرار دارد، در ضمن مطالعات ۵۶ کیلومتر باقی‌مانده مسیر هم در حال انجام است.

یا این حال در راستای تسریع این پروژه‌ی مهم احمد مرادی وعده داد تا با طرح تذکر و سؤال از وزیر راه و شهرسازی پیگیر موضوع باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه