English

صالح جهانگرد:

مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت هفته معلم برگزار شد / توسعه گردشگری ورزشی از اهداف هیئت گلف استان است

سرپرست هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه توسعه گردشگری ورزشی از اهداف هیئت گلف استان است، برگزاری مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت هفته معلم خبر داد.

مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت هفته معلم برگزار شد / توسعه گردشگری ورزشی از اهداف هیئت گلف استان است

به گزارش خبرگزاری موج  همدان، صالح جهانگرد سرپرست هیئت گلف استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت هفته معلم گفت: در سال جاری برنامه و اهداف لازم برای رشد و توسعه ورزش‌های زیرمجموعه در نظرگرفته شده است. از جمله مهم ترین هدف این هیئت در یال جاری توسعه گردشگری ورزشی است. 

سرپرست هیئت گلف استان همدان افزود: در راستای رشد و بهبود وضعیت ورزش‌های زیرمجموعه هیئت گلف دیدارهایی با مسئولین برگزار شد و به تشریح وضعیت رشته های ورزشی این مجموعه پرداختیم که خوشبختانه بازخوردهای مثبتی دریافت کردیم. 

وی ادامه داد: در نشست با مسئولین ورزش و جوانان شهرستان همدان، یوسف خدرویسی معاون جوانان شهرستان همدان  ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه ها و طرح های گوناگون هیئت گلف در خصوص جذب جوانان و ایجاد نشاط در بین آنان و پر کردن اوقات فراغتشان به بهترین شکل ، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با حمایت معاونت جوانان زمین بهکاپ در محوطه خانه جوان راه اندازی شود.

جهانگرد ادامه داد: همچنین جلسه مشترک سه جانبه با رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در رابطه با گسترش و توسعه گردشگری ورزشی با محوریت رشته های ورزشی مینی گلف و بهکاپ برگزار شد. 

وی افزود: هیئت گلف همدان ظرفیت ها و زیر ساخت‌های بسیار خوبی به ویژه در رشته‌های مینی گلف و بهکاپ دارد و با میزبانی رویدادهای ملی و فراملی می‌تواند کمک شایانی به جذب گردشگران داخلی و خارجی کند.

وی در پایان برندگان مسابقات دوستانه وودبال را اینگونه معرفی کرد: در بخش آقایان؛ محمد متین حمزه خانلو، آرمان بختیاری و شهاب مرادی توانستند به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کنند. در بخش بانوان نیز که رقابت بسیار نزدیک و حساس بود آیدا جهانی و عاطفه رحیمی تنها با اختلاف یک امتیاز ، به ترتیب مقام های نخست و دوم را از آن خود کردند و نسا بخشی سوم شد.

جهانگرد در پایان گفت: مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت هفته معلم به روش استروک پلی و در رده سنی آزاد در دو راند  و در فضایی دوستانه برگزار شد.

وودبال بانوان همدان

 

 

وودبال آقایان همدان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه