English

مجید تجملیان؛

یزد نیازمند شهربازی سرپوشیده در طراز شهر جهانی است/بخشی از کارخانه جنوب تبدیل به شهربازی سرپوشیده شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد به ظرفیت بسیار خوبی که ساختمان‌های کارخانه جنوب یزد دارد گفت: پیشنهاد شده است بخشی از سالن‌های این کارخانه به عنوان شهربازی سرپوشیده در یزد مورد استفاده قرار گیرد.

یزد نیازمند شهربازی سرپوشیده در طراز شهر جهانی است/بخشی از کارخانه جنوب تبدیل به شهربازی سرپوشیده شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: مجموعه کارخانه جنوب سال‌هاست که در اختیار شهرداری قرار دارد ولی متأسفانه استفاده از ظرفیت‌های فراوان آن مغفول واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مجموعه فضای بسیار خوب و با ظرفیت بالایی است،‌ رها شدن آن موجب خرابی روزافزون و افزایش مشکلاتش می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: ما در یزد شهربازی سرپوشیده‌ای در طراز شهر جهانی نداریم. از طرف دیگر هم شاید در یزد سالن‌های سرپوشیده به وسعت آنچه در مجموعه کارخانه جنوب هست نداریم بنابراین می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد یک بوستان و شهربازی سرپوشیده برای خانواده‌های یزدی اقدام کنیم.

وی در ادامه با تقدیر از سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در کاشت نهال درختان مثمر در سطح شهر یزد گفت: در ارتباط با این موضوع هم لازم است که درختان مثمری کاشته شود که بتوان از ثمره آن استفاده کرده نه اینکه درختانی همچون سنجد تلخ که استفاده‌ای از ثمره آن نداریم کاشته شود.

تجملیان خاطرنشان کرد: در ارتباط با زیتون هم در صورتی کاشت نهالهای زیتون مناسب است که بتوانیم از محصول آن استفاده کنیم و زمینه فرآوری میوه درختان زیتون سطح شهر وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه