English

پیام شهردار رشت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر:

کارگران نمادی از سازندگی ، توسعه و تعالی ایران اسلامی

سید امیر حسین علوی شهردار رشت گفت: کارگران نمادی از نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران اسلامی هستند.

کارگران نمادی از سازندگی ، توسعه و تعالی ایران اسلامی
به گزارشخبرگزاری موج گیلان، سید امیر حسین علوی شهردار رشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به همه کارگران و جهادگران این عرصه تبریک گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
إن الله یحب الذین یعملون و یجهدون طلبا للرزق
 
روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش، ایثارگر و پرتلاش نیست، در حقیقت کار و کارگر نمادی از نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران اسلامی است.
 
بنده معتقدم کارگران مهمترین مؤلفه برای تحقق شعار سال و سیاست اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و خودکفایی بوده و به عنوان جهادگران در رونق اقتصادی و پیشرفت کشور عاملیت مستقیم داشته و دارند.
 
کارگران از ارزشمندترین قشر و طبقه و از سودمندترین گروهها در سطح جوامع محسوب می‌شوند، چرخ عظیم جوامع بشری در حوزه اقتصاد و صنعت با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است به بیان دیگر حیات یک ملت همواره مرهون کار و کارگر و خدمات ارزنده این قشر تلاشگر است.
 
اینجانب هفته و روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران و خدمتگزاران گرامی و زحمتکش تبریک عرض میکنم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ قشر جهادگر کارگران که خود، موتور محرک اقتصاد این سرزمین ولایی و قهرمان پرور هستند، بیش از پیش در جهت عملیاتی شدن این شعار مبارک تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند و امیدوارم در این مسیر مشمول توفیقات الهی شوند.
 
سید امیر حسین علوی
شهردار رشت
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه