English

قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳ هزار تن ذرت فاسد در کرمانشاه ورود کرد

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت:۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است. بخشی از این ذرت‌ها به خاطر شرایط سیلوها فاسد شده و از بین رفته است.

قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳ هزار تن ذرت فاسد در کرمانشاه ورود کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، قاسم رسولی فاضل، نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی از  ورود قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳ هزار تن ذرت فاسد در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی موظف بوده ذرت‌ها را سریعا تعیین تکلیف کند که تنها ۷ هزار تن از آن‌ها تخلیه شده و تخلیه ۲۰ هزار تن از این محصول بعد از شروع سال انجام شده است.

رسولی فاضل عنوان کرد: علت تاخیر در تخلیه ذرت‌ها این بوده که شرکت پشتیبانی امور دام جهت فروش این ذرت‌ها در ثبت سامانه بازارگاه، دیر اقدام‌کرده است.

رسولی فاضل بیان‌کرد: ایرادی که به سازمان اموال تملیکی گرفتیم این بود که هیچ قراردادی با شرکت پشتیبانی امور دام و طیور نبسته و آنها را ملزم به تخلیه بار نکرده است و صرفا به یک موافقتنامه برای تخلیه بار اکتفا کرده است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: هم اکنون مشکلی که ایجاد شده این است که سیلوهایی که ذرت‌ها در آن‌ها نگهداری می‌شود، مختص گندم است و برای نگهداری ذرت‌ها مناسب نیست.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: باتوجه به شرایطی که وجود دارد حداقل یک تا ۲ ماه طول می‌کشد تا این ذرت‌ها را تخلیه کنند.

وی افزود: بخشی از این ذرت‌ها به دلیل شرایط سیلوها فاسد شده و از بین رفته است. 

رسولی فاضل یادآورشد: این ذرت‌ها در مردادماه به سازمان اموال تملیکی معرفی شده است و این محصول در دی ماه به امور پشتیبانی دام فروخته شده است.

رسولی فاضل بیان کرد: یک ماه فرصت داده شده که این ذرت‌ها با سرعت تخلیه شود در همین راستا به دادستانی نامه‌ای ارسال شده تا به این موضوع ورود کرده و در روند تخلیه بار تسریع صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه