English

مهدی نوبانی؛

جامعه‌ی بدون کارگر توسعه نخواهد یافت

شهردار بندرعباس با بیان اینکه کارگران سرمایه های یک ملت هستند که مولد همه حرکت های موثر و مفید در جامعه اند گفت: جامعه بدون کارگر قطعا امکان هیچ توسعه و رشدی در آن ایجاد نخواهد شد.

جامعه‌ی بدون کارگر توسعه نخواهد یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس عصر امروز در آئین تجلیل از کارگران تنظیف شهرداری با عنوان کرد: اگر امروز پایتخت اقتصادی کشور شهر بندرعباس دارای فضای سبز زیبا است، تمام این موارد را مدیون تلاش های بی وقفه کارگران و پاکبان های شهرداری هستیم.

‎وی با بیان اینکه فضای سبز شهری نقش بسزایی در منظر شهری دارد گفت: شما انسان های پاک هستید و از شما استدعا دارم برای موفقیت بنده، همکارانم و اعضا شورای شهر دعا کنید. 

‎احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی از طرف مردم خوب بندرعباس از زحمات شما کارگران تقدیر و تشکر می کنم. 

‎وی با بیان اینکه با سختی کار شما آشنا هستم و تلاش های شما را لمس می کنم افزود: از مدیران مجموعه شهرداری درخواست دارم تا حقوق شما را به موقع پرداخت و مشکلات‌تان را برطرف کنند.

‎نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، خمیر و حاجی آباد عنوان کرد: باید خودمان را جای شما قرار دهنم تا به سختی کار شما پی ببریم و تلاش همه مسئولان پرداخت حقوق به موقع شماست تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهید. 

وی در پایان گفت: باید همه دست در دست هم دهیم تا شهر بندرعباس همیشه زیبا باشد.

مرادی در پایان از مجموعه شهرداری بابت اقدامات خوب صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه