English

علی درویشی:

توسعه عدالت آموزشی در دستور کار است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: برنامه جامع برای عدالت آموزشی در سطح استان در دستور کار است و برای تحقق این مهم اگر دانش آموزی که از تحصیل بازمانده به ما معرفی شود ۱ میلیون پاداش به فرد معرف پرداخت می‌کنیم.

توسعه عدالت آموزشی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: حدود ۳ ماه از انتصاب بنده بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گذشته است و تلاش‌های بی منتی برای جبران کاستی‌ها و مشکلات حوزه آموزش و پرورش انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه تحول در ساختار مدیریتی از موضوعاتی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد افزود: مدیران آموزش و پرورش باید آینده‌نگر باشند تا شاهد رشد و توسعه این حوزه در استان باشیم.

وی ادامه داد: تمام مجموعه هم باید برنامه ریزی داشته باشند و براساس سند تحول بنیادین، سند چشم انداز ۲۰ ساله و بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ها را پیش ببرند.

این مسئول با بیان اینکه انگیزه و امید به آینده بخصوص در بدنه دانش آموزان به‌صورت ویژه مورد توجه است و جهاد تبیین نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری برای همین است خاطرنشان کرد: برنامه جامعی برای عدالت آموزشی در سطح استان در دستور کار است و برای تحقق این مهم اگر دانش آموزی که از تحصیل بازمانده به ما معرفی شود ۱ میلیون هدیه به فرد معرف پرداخت می‌شود.

وی در ادامه به اقدامات آموزش و پرورش جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی طی ماه‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۷ زمین و یا سالن ورزشی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در دستور کار است و برای هر سالن یک میلیارد علی الحساب هم واریز شده و به جد پیگیر این پروژه ها هستیم. 

درویشی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان در حال تکمیل و توسعه است و باشگاه فرهنگیان هم در حال راه اندازی مجدد است افزود: زائرسرای مهران هم که کاملا نابود شده بود، قبل از عید نوروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: احداث اردوگاه کشوری هم در استان ایلام در دست پیگیری است و مشکل زمین آن هم برطرف شده است و اقدامات بعدی نیز در دست اقدام است.

این مسئول با اشاره به اینکه تهیه ۳۶۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت از دیگر اقدامات آموزش و پرورش است افزود: بازگشایی ۱۰۰ درصدی مدارس را مدیون رسانه ها هستیم و اگر همراهی اصحاب رسانه این مهم محقق نمی‌شد و خوشبختانه ایلام رتبه اول کشوری در بازگشایی حضوری بعد از کرونا را از آن خود کرد‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام راه اندازی مرکز اوتیسم برای مدارس استثنایی، راه اندازی مدرسه پیش حرفه ای برای دانش آموزان، خرید ۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی و... را از دیگر اقدامات آموزش‌وپرورش استان طی سه‌ماه گذشته عنوان کرد.

وی در پایان گفت: اجرای نذر خدمت در استان ایلام با استقبال ۲۶۰ همکار به منظور آموزش به دانش آموزان بی بضاعت در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه