English

بیانیه سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن بیانیه سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با نگاه عمیق الهی و ذکاوتمندانه خود، روز جمعه آخرماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری نموده تا همه ظرفیت های جهان اسلام و اراده های پولادین ملت های آزاده را در برابر   حمله ها و یورش های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به قبله گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام به صحنه آورد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری بی نظیر و حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان نماد استکبار ستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به ویژه رژیم خون آشام صهیونیستی و آمریکای جهانخوار شناخته می شود و آحاد مردم و فرزندان برومند ایران اسلامی و جهان اسلام با توکل به خداوند قادر متعال و عشق به مقام عظمای ولایت راه شهدای سربلند اسلام همچون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس، عماد مغنیه، سید عباس موسوی و ... را ادامه داده و تا پای جان در پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحه گیتی ایستاده اند.

پر واضح است رژیمی که روزی شعار از نیل تا فرات سر می داد، هم اکنون در اوج ذلت قرار گرفته و با کشیدن دیوارهای بتنی به دور خود به دنبال بقای نامشروع خود می باشد. اما تردیدی وجود ندارد براساس بیانات سکاندار انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تا چندسال دیگر وجود نخواهد داشت.

آنچه راهپیمایی قدس سال 1401 را متفاوت از پیش نموده این است که براساس طراحی رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی حکام مرتجع عربی، عادی سازی روابط رژیم غاصب صهیونیستی با کشورهای اسلامی را که قطعا ملت های مسلمان با آن مخالفند دنبال می کنند و به دنبال نفی حق بازگشت فلسطینیان، خلع سلاح مقاومت فلسطینی و تثبیت غده ی سرطانی در منطقه هستند، اما ملت های به پا خواسته با توکل بر خداوند متعال تنها راه نجات قدس شریف را مبارزه و مقاومت دانسته و با اتحاد همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان با تمام توان خود در ابعاد مادی و معنوی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان مسلمانان برای مقابله با رژیم کودک کش و نژاد پرست صهیونیسم بین الملل برخواسته و دین خود را نسبت به اسلام و مسلمین ادا خواهند کرد.

در پایان سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد؛ ضمن بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و امید به این که در آینده بسیار نزدیک شاهد نابودی مستکبرین جهان باشیم، از آحاد مردم شریف، مومن و انقلابی استان یزد بویژه جوانان برومند دعوت بعمل می آورد تا با حضور با شکوه و دشمن شکن خود در راهپیمایی غرور آفرین روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب و آمریکای جنایت کار، بار دیگر صدای حق طلبی سر داده و با ندای الله اکبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه