English

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی ندارند

بنابر گزارش‌های متعدد مخاطبان خبرگزاری موج، دیدارهای مردمی روزهای سه‌شنبه در راستای پاسخ‌گویی مدیران به شهروندان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار نمی‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر رویه‌ی دولت سیزدهم و با ابلاغ این دستور از سوی استاندار در هرمزگان، ملاقات مردمی مسئولان استان سه‌شنبه هر هفته باید به‌صورت منظم و در وقت اداری برگزار شود.
رئیس‌جمهور این بخشنامه را در راستای حکمرانی مردم، ابلاغ و طی بخش‌نامه‌ای به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی، مدیران ستادی، مجموعه‌های خدمت رسان و فرمانداری‌ها بر اجرای آن تأکید کرده است و براساس این مصوبه اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، هم‌زمان پیگیر عملیاتی شدن دستورات صادر شده باید باشد و ضمنا تأکید شده که اجرایی شدن موضوعات یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران خواهد بود.
در همین راستا و با هدف تکریم شهروندان و دسترسی آسان مسئولان استانی و شهرستانی، اغلب ادارات هرمزگان سه‌شنبه‌ها را به ملاقات مردمی اختصاص می‌دهند اما متأسفانه به این رویه‌ی خوب و موردنیاز در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان چندان توجه نمی‌شود و بنا بر اعلام شهروندان تکریم ارباب‌رجوع و دیدارهای رو در رو در این دانشگاه محلی از اعراب ندارد.
بنابر گزارش‌های دریافتی معاونان دانشگاه در سه‌شنبه‌های هر هفته به بهانه‌های مختلف ازجمله برگزاری جلسه، بازدید و مأموریت در محل کار حضور ندارند و این رویه به نارضایتی‌ مردم انجامیده است.
مخاطبان موج در پیام‌هایی از استاندار هرمزگان و معاونان وی درخواست کرده‌اند تا ضمن پیگیری و ارائه‌ی تذکرهای لازم، سطح تکریم ارباب‌رجوع را در این سازمان دولتی ارتقا دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه