English

سرهنگ بهروز حکمت پور به عنوان فرمانده ناحیه بسیج دزفول معرفی شد

سرهنگ بهروز حکمت پور روز سه شنبه در آیینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ محمدرضا لیلی زاده قدردانی شد.

سرهنگ بهروز حکمت پور به عنوان فرمانده ناحیه بسیج دزفول معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرماندار ویژه دزفول روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول در سالن جلسات این فرماندهی با بیان اینکه ایجاد، حفظ و حس امنیت اتفاقی نیست، گفت: احساس امنیت مردم در شهرستان دزفول مرهون تلاش‌ها، همیاری‌ها و حضور میدانی همه اعضای شورای تامین است.
علی فرهمندپور از نیروهای سپاه و بسیج بابت همکاری در همه حوزه‌ها از جمله روزهای سخت و طاقت فرسای کرونا و امنیت نوروز قدردانی کرد و افزود: حضور سرهنگ لیلی زاده در میدان بسیار پرثمر بود و تعامل خوب او با شورای تامین پوشیده نیست.
وی ادامه داد: مردمی بودن و حضور میدانی سرهنگ لیلی زاده بویژه در مناطق محروم زبانزد و گره گشای صلح و سازش میان طوایف بود.
فرماندار ویژه دزفول سمت جدید سرهنگ لیلی زاده در استان را تبریک گفت و برای سرهنگ حکمت پور در سمت  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول آرزوی توفیق کرد.

امام جمعه دزفول نیز سرهنگ لیلی زاده را فرمانده‌ای تلاشگر و جهادگر دانست و اظهارداشت: این فرمانده توانسته در زمان خدمت و ماموریت خود به نحو احسن فعالیت کند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی سربلندی و عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: امروز شاهدیم سپاه پاسداران به عنوان شجره‌ای طیبه در جای جای منطقه و کشور اسلامی سایه افکنده است.
وی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه به دستور امام راحل را گرامی داشت و گفت: ماموریت سپاه فقط صیانت از مرزهای کشور نیست بلکه پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سپاه هراسی از راهبردهای شیطان بزرگ است

امام جمعه دزفول اظهارداشت: جوانانی مومن و  انقلابی و از هر جهت آماده وارد سپاه شده‌ و نسل جدید سپاه را رقم زده‌اند که امیدواریم سپاه با وجود این نیروهای آماده همچنان بالنده به وظایف خود عمل کند.
وی سپاه هراسی را جزو راهبردهای شیطان بزرگ دانست و افزود: سپاه یک نیروی واکنش سریع انقلابی در همه جا بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: سپاه مولد نیروهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است و در همه سنگرها خدمت می‌کند همین امر باعث هراس دشمن شده است.
وی افزود: سپاه با نیروهای چهارگانه‌اش نماد اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمن از همین موضوع هراس دارد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: قرارگاه‌های سازندگی نماد سازندگی و عمران کشور هستند.

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این آیین گفت: اقدامات و ماموریت‌های بسیج با همت و همدلی همه نیروها و با همکاری همه مدیران دزفول انجام شدند.
وی از تلاش و همکاری شهرداری و شورای شهر، فرماندهی انتظامی و اداره اطلاعات در حدود ۲ سال گذشته قدردانی کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین از تلاش شبانه روزی نیروهای بسیجی برای تامین امنیت شهرستان قدردانی کرد.
به گزارش موج در این مراسم سردار نعمت اله باقری جانشین سپاه حضرت ولی عصر ( عج) استان خوزستان و سردار نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیز در این آیین حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه